Fredag och ont i öronen

Måste bara säga att det är helt obeskrivligt skönt med helg. Denna helgen ska jag verkligen göra ingenting förutom ta hand om mig själv och min lägenhet. Har vart så dålig på att ta hand om lägenheten hur länge som helst nu. Ska passa på att städa och göra den lite vårfin. Skit kom just på att jag köpte tulpaner idag som jag lämnade kvar på köksbänken på jobbet.  Smart Tessa smart!

I övrigt så har jag fått ont i öronen, nått så fruktansvärt jobbigt. Är helt slut efter en dag på jobbet. Det funkar inte riktigt att ha massor av människor omkring mig som pratar och fönar och surrar hela tiden. Det trycker och är jätte obehagligt i öronen. Så nu ska jag fortsätta med Ipren och nässpray så jag inte får öroninflammation. Öroninflammation, som en liten barnunge.

Ikväll ska jag iaf sjunka ner i soffan med massa god mat och annat onyttigt. Jag är solo ikväll då min kära pojkvän är på hockey med grabbarna, och skulle komma hem ikväll eller inatt. Va var det jag sa?! Visste väl att de skulle bli mer än bara hockey :) Jag ska passa på att njuta av att det är tyst och av att vara ensam.

Ha en skön fredagskväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0