Real

Världens bästa Jojo & Chefen


Hurtiga Marie

Så, då va man hemma igen. Har vart på Real med jobbet och firat att det är sommar och semester. Ja för en del av oss iaf ;-) Hur som helst hade jag mycket trevligt, vilket jag alltid har när jag är ute med mina kära kollegor. Dom är faktiskt ganska så underbara!


Fördrink med smak av fjortisdagar


Förrätten va en underbart god Toast skagen, men glömde fota för jag va så hungrig


Oxfile med vitlökssmör och rödvinssky


Espressopanacotta ätes med en grötsked, dom hade inte diskat

Allt va helt underbart gott och vi skratta så vi vek oss när dom serverade efterätten med en grötsked. Större än hela efterätten. Nu måste jag hoppa i säng för imorgon då ska det dansas. Vi ses väl? www.mango.nu



God natt, sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0