Kärlek & middagar

Kom för en liten stund sedan hem från vår vanliga onsdagsmiddag. Idag va det Armo som bjöd, fast hos Mia. Måste säga att jag verkligen uppskattar våra onsdagar, så mysigt att få träffas mitt i veckan. Mina underbara vänner ♥

Idag fick jag föresten hem en detoxkur jag beställt. Ska vara både renande och viktminskande. Ingen anning om det funkar, men ska testa och se. Består bara av en massa örter man blandar ut i vatten och dricker varje dag.
Återkommer med ev resultat.

Nu ska jag hoppa i säng. Hoppas min älskling lämnat någon plats i sängen för mig den här natten ;-)
Ska bli så skönt att får tillbaka min underbara stora Hästens säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0