Sommar & Sol


Det är ju helt underbart väder ute. Är det sommaren som äntligen kommit? Det tror jag nog för jag jobbar bara ett par dagar till sedan har jag 1 månads ledighet framför mig. :-) Lovley!

Igår fixade jag barret på Armen & Mia sedan hade vi film kväll, med chirre, gurka och morötter. Gotte!
Vi såg filmen The Happening. Den va konstig och skådisarna dåliga.



Nu har jag snart tjänat ihop alla pengar till min Florida resa i januari. Igår sålde jag min säng och soffa. Och idag kommer en tjej från Örebro och hämtar tv-bänken. Måste säga att soffan kommer jag saknar grymt mycket. Men det är ju bara saker. Sånt kan man köpa nytt, inte dom som är viktiga. Jag får ju bo med min prins, det betyder mest ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0