Semester

Nu har jag äntligen semester! Helt underbart, en hel månad att bara göra vad jag vill.
Fast jag kunde ha börjat min semester på roligare vis. Igår kväll och idag har jag flyttat över och rensat förrådet och vinden. Men nu är allt klart, faktiskt jätte skönt. 

Igår kväll hann jag även med att vara på en jättemysig gårdsfest hos Danne. Satt där på gården med ljus och musik och drack lite. Hur mysigt som helst. Och det slutade med att vi hamnade på Pluto. Där va det väldigt mycket folk. Och väldigt trevligt.


Gårdsmys

Jimmy kom med cykel

Thom & Thomas

Mia & Anna

Hahahahaha

Kambiz

Jag & Min Mia

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan åka på 5-års kalas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0