Johns 5-års kalas


Från mig, Daniel & Syster

Såhär glad blir man över en ny cykel

Testkör (De gick fort, för fort)

Tårta är gott :-)

Skateskor

Söta Feline

Även älskling hittade en kul leksak

Det är ju helt otroligt hur varmt det är, det här kan man verkligen kalla sommar. 32 grader i skuggan, det är helt lovley! Ikväll ska jag hem till söta Lisa och sitta på hennes innergård och fylla min mage med härligt läskande rosévin. Sen kanske vi vandrar över till Danne och dom som är på fest hemma hos Blom.  Vi får se vart vi flickor slutar helt enkelt. Nu ska jag ta en dusch, leta fram en klänning och piffa till mig och gå iväg. Ha en trevlig lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0