Helgen

Lördagen spenderade jag i min gamla lägenhet. I fredags ringde nämligen min mäklare och sa att hon som köpt min lägenhet vill flytta in tidigare. Så den 29 Juli blev det inflytt ist för 15 September. Fine by me, då jag bara betalar för den. Så i helgen har jag packat ner allt som var kvar i lägenheten. Nästa helg blir det vinden. 

Lördag kväll hade jag och Jojo bestämt att vi skulle leka. Jag och min Jojo ♥ Är så tråkigt på jobbet utan henne. Så vi förfestade lite hos mig med drinkar och middag. Sedan bar det av till Blå måne. Där träffade jag massa folk jag inte sett på år och dar, och som vanligt kändes det som jag bara han komma ditt, sen var det dax att gå hem.


Syster packar

Jojo lagar mat

Söta kusin & Maja

Pussssss

Min & Jojo´s tequila :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0