God morgon

Ligger i sängen och väntar på att min älskling ska bjuda mig på frulle. Han lagar för fullt ute i köket min sötnos. Han är verkligen världens finaste!

Gårdagen spenderade jag med att storstäda lägenheten medans Daniel städade bilen. Så skönt att få det gjort. Så idag ska vi iväg till tippen med skräp.
Efter vi städat åkte vi till Ikea med Carita och Sis, vi inhandlade en ny säng och lite grejs till städskåpet. Jag gjorde nämligen ordning där igår, skruvade upp en hylla mm. Ibland kan jag ;-)

Igår kväll va vi bjudna på grillning hos far & Carita. Jättegott och mysigt. Precis en sådan lördagskväll jag behövde. Ibland behöver man en festpaus. Så vid halv ett cyklade vi hem lite smått vinfyllda och idag sov vi lääänge. Lovley!

Dax för frulle, sen blir det till att montera nya sängen. En vit denna gång, svart va för jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0