Första riktiga semesterdagen

Idag va min första riktiga semesterdag. Och det känns inte riktigt som den skulle kunnat börja någe bättre.

Idag har städfirman städat min gamla lägenhet, tyvärr lyckades dom dock göra två ringar på träskivan i köket som jag måste slipa bort ikväll. 
Men men, skönt är det att det nu är klart i princip. Imorgon kl 15 skriver vi kontrakt och jag lämnar nyckeln. Lite sorligt och vemodigt känns det, då jag vrekligen älskar den lägenheten.

Dagen idag har jag spenderat liggandes på en brygga på Johannesberg med min kära mor & syster. Tror min syster älskade mig jättemycket när jag ringde och väckte henne kl 9.00. Hihi. Skönt va det iaf och äntligen börjar kroppen få en mindre transparent hudton :-) 

Nu ska jag ner i tvättstugan och hänga tvätt och sedan fundera ut vad jag och hjärtat ska äta ikväll. Chao chao.


Matsäck

Redo

Johannesberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0