Bellman + IBIZA

Igår fyllde Daniels storebror Jocke 28år så vi tre va ute och åt på Bellman. Jag har aldrig tidigare ätit där. Maten va jättegod, jag åt fisk och vitlöksbröd med fetaostcreme till förrätt. Vitlöksbrödet va underbart! Mitt enda klagomål va latten som mest smakade mjölk.

Under middagen började vi prata om Ibiza, gud va jag vill ditt. Jocke och hans vänner har hyrt ett hus där i 2 veckor. Jag skulle nästan kunna offra en tå för att följa med. Förstår ni vilket himelrike? Där har du allt du kan önska för en sjukt lyckade semester. Sol, bad, gryma klubbar, god mat och åter igen GRYMA klubbar. Jag kommer inte alls vara avundsjuk.


kan någon ta mig hit? (tindrar med ögonen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0