Aoutch

Sitter i sängen med min underbara lilla laptop bredvid min sovande rufs och tänkte passa på att skriva några rader. I kväll har jag och min älskling haft myskväll, med god mat och film mitt i veckan. Dessutom fick han en liten present av mig. Bara för att han är världens finaste. Filmen vi såg hette Trade, och handlade om människohandel. Varje år sälja miljoner människor över gränserna i världen. Det är så ofattbart att det är så höga siffror.  Vidrigt!

Efter jobbet idag for jag och min kära sis till Hälla för lite shopping. Lite blev mycket. Kanske för mycket. Köpte i alla fall ett par gympaskor och en vind/regnjacka i rooosa :-) Perfekt nu när jag börjat promenera till jobbet. Tyvärr en dag för sent då jag promenerade i mycket olämpliga skor till jobbet idag. Har fått ett så stort skavsår på hällen att det ser ut som någon tagit en tugga. Det gör så ont och ser så äckligt ut att jag mår illa när jag tittar på det. Huhhhh! 

Nej dax att sussa. En dag imorgon också. Då ska jag hem till Mia och mysa. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0