29 Juli

Idag har jag solat och badat massor ute på Johannesberg igen. Skönt, så skönt med sommar och semester. 

Sen har jag även blivit sambo på riktigt riktigt nu! Känns helt sjukt konstigt att titta över till min lägenhet och höra och se att någon annan bor där. Det är inte ens min lägenhet längre. Måste säga att det tom är lite jobbigt. Jag har nog seperationsångest :-(

Efter jag lämnat över lägenheten tröst/seger shoppade jag en hel del på stan. Två nya tröjor, en klänning, chinos, två par shorts, bikini, och lite skönhetsprodukter. Sen lämnade jag även in fyra par skor på omklackning. Jag är så duktig på att slita ut mina skor tills de knappt går att klacka om.

På kvällen åkte jag, Jojo och syrran ut till Björnön och grillade, det va mysigt men lite kyligt så det blev inget kvällsdopp denna gång.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0