Frustration och kärlek

Igår efter jobbet skulle jag först på bandy sedan bio med min kärlek. Under dagen blev det även Jojo och hennes Virre. Så när vi slutade snabbade vi oss hem så fort vi bara kunde för att slänga i oss mat. Bokstavligt talat. Klockan 18.45 skulle vi nämligen vara på bandyn för att möta Daniels pappa. Det börjar faktiskt bli skitkul att gå på bandy :) Bandyn gick ju inte alls så bra som jag hoppats på, och när vi gick därifrån beslutade jag att en den där Pelle borde förses med munkavel. 

Bion vi bestämt oss för att se (eller jag hade bestämt) var Försoning. Det va en jättefin film, men det hände inte så mycket och den va väldigt utdragen. Det grymaste på hela filmen var en scen på en strand som säkert va 5 minuter filmad i ett svep. De va coolt och riktigt bra gjort.

                                         image253


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0