Då va ännu en helg slut

Kan inte förstå varför helgerna ska gå så fort. När det är fredag kväll och man går hem från jobbet känns de som att man har en lång helg framför sig och man ska göra än de ena och än de andra. Men inte hinner man så mycket.

Iaf har min helg vart jättelugn och skön. I lördags var jag och Daniel på stan och lunchade och jag köpte upp pressentkortet jag fick i söndags. Så nu har jag snart så många glas som jag vill ha. Yippie! Han även med en tur till mormor och morfar, vilket blir allt för sällan numera. Lördagskvällen spenderade jag med Mia. Vi lagade Vitlöks och Chili marinerade räkor, pratade strunt och såg en film. Gone baby gone regisserad av Ben Affleck. Bra film!

                  image255

I går vaknade jag hemma i min säng. Det betyder att man kan ligga kvar och mysa en extra lång stund och titta på film innan man går upp. Gårdagens film blev Ciao Bella. Den va sådär tyckte jag. Jag låg och drog täcket över huvudet flera gånger för jag tyckte de va så pinsamt. Va jag också sådär när jag va i den åldern? Nääää. Sen var det dax för en shoppingtur med sis. Eller shoppingtur utan shopping. Har nog aldrig lyckats va på så många butiker utan att handla något. Dutti Tessan

                                 image254


Så det va delar av min helg, hur va din? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0