Spa, dricka vin melodifestivalkväll.

Igår hade jag kommit på den lyssande idén att vi skulle ha en helkväll hemma hos min syster, så jag ÄNTLIGEN skulle få bada i hennes bubbelbadkar. Det visade sig vara fantastiskt kul. Började med att bada bubbelbadkar och trots min syster varnade oss för att hälla i skum i badet gjorde vi det. Ingen bra idé visade det sig sen, då vi fick ösa ur skum och slå av och på badkaret hela tiden så de inte badrummet skulle bli helt fylt av bubblor. Vi gjorde ansiktsmask, tog fotbad, gjorde mannikyr. Ett tips måla ej naglarna efter några glas vin, man e tydligen inte så stadig på handen då. Sen va det dax för mat och melodifestivalen, början missade vi då min syster fått tag på en tv från 1800-talet som man va tvungen att söka manuellt efter kanalerna på ;) Melodifestivalen va för övrigt som vanligt ganska beiget. Jag hejar på Björn Gustavsson! Kvällen slutade iallafall med tårta, champagne och dans på Pluttan som håller på och sjunka.

   

                         

Kommentarer
Postat av: Me

Hur då sjunka?

2008-02-10 @ 18:31:32
URL: http://ferdiksblogg.blogspot.com/
Postat av: Tessa

Sjunka ~ Gå under

2008-02-10 @ 19:23:58
URL: http://tejes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0