Helg igen!

Då var det helg igen då, skönt. Saknade min Daniel när jag vaknade imorse, han va tvungen att jobba så han försvan redan mitt inatten. Stackars min älskling, jobbar så mycket.
Igår kväll befann vi oss på Rönnby, vi gjorde Anton sälskap då Annika och Kjell va i Falkenberg. Vi tittade film, Chuck och Larry bla bla bla. och åt tacos och godis, i massor :) Det va mysigt!

Idag är det då lördag och vi ska gå på genrepet av Melodifestivalen med jobbet, innan det ska jag städa lite och sen kommer Marie med sin dotter Sara och jag ska sminka henne. Det är stort när man är 9år. Gulligt! Oj nu har jag bråttom kvart i tolv kommer dom! Typiskt mig.

Kommentarer
Postat av: Sanna

skönt med helg.

2008-02-16 @ 10:52:24
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0