Drinkar och Bee movie

I fredags hade min kära mor och moster planerat att vi skulle ut och dricka drinkar. Så jag , Jessica, Elli, mamma och moster började kvällen på Å. Det va mkt folk och vi fick inget bord, så vi gick vidare till Sky Bar, efter lite övertalande. Mamma är väldigt väldigt höjdrädd. Va riktigt kul och jag skrattade en hel del. Kvällen slutade med Donken och en britisktalande moster :)

Igår var det bestämt att jag skulle ha hand om min lillebror medans pappa byggde mitt kök. Vart en riktigt rolig dag. Började med att åka ut till Media Markt och valde ut alla vitvaror till vår nya lgh (som vi dock inte har köpt än, men de är på g ) Kommer blir hur bra som helst jättefina och bra grejer hittade vi, allt ifrån Siemens. Sen va det bara att åka hem och äta för att sedan gå på bio. Jag , Daniel och Jonte såg Bee movie. Den va faktiskt riktigt söt.
Kvällen spenderades med vad som skulle vara god mat och bra filmer, maten blev misslyckad och filmerna jättedåliga. Darling va den ena, den andra kommer jag inte ens ihåg namnet på och den såg vi aldrig klart heller.


                     image265            image266
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0