Tomtenatta

Hälften av julklapparna avklarade. Kom hem från stan för en liten stund sedan. Fick inte alls så mycket gjort som jag hoppades på men jag är jätte nöjd med min babys julklappar :-) Vill att det ska vara julaftonsmorgon imorgon. Men icke sa nicke, lite får jag vänta. Får ta en sväng på stan på lördag och fixa det sista, vet vad jag vill ha men hittade inte det.

Kom på att om två veckor är det min födelsedag. Helt sjukt, tycker jag nyss fyllde 20, men det är för tusan 6 år sedan. Är ju närmare 30 än 20. Nu måste man verkligen kalla sig vuxen på riktigt, och visst sjutton börjar det kännas så också.

Nu ska jag kolla på Hells kitchen! 

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0