Miss Britney Spears

Har precis suttit och tittat på dokumentären om Britney Spears. Ända sedan Britney slog igenom har jag gillat henne. I början var det tack vare att min lillasyster va ett fanatiskt fan med posters på väggarna som köpte alla skivor och läste allt hon kom över om Britney. Jag har mest gillat att titta på henne när hon uppträder, hon är en sjukt bra dansare. Och jag älskar dans. Dansen berör.
Men det är tragiskt att se hur mycket skit hon fått ta del av i sitt liv. Och hur fruktansvärt trasig hon verkar ha vart. Jag hoppas verkligen att hon hamnat på rätt väg igen och kan hitta tillbaka till det som gör henne så speciell.
Jag vet iallafall att jag kommer köpa hennes skiva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0