Lusselelle

Igår var det Lucia. Och vilken trevlig dag det blev! Började dagen med att sätta på riktigt hög musik, vilket gjorde att det tod lång tid att göra mig iordning. Mitt humör blev på topp och jag gick till stan för att köpa en födelsedagspresent till min söta lillasyster som igår fyllde 24år! Köpte ett par jeans och massa armband i svart och guld. Jeansen köpte jag på Bik Bok, dom har blivit riktigt bra det senaste och man kan hitta både det ena och det andra där. 

På eftermiddagen va det fika hos syster. jag och Jonte började lägga att pussel på 300 bitar, va ju jätteskoj :-) Hur längesedan var det inte sen man byggde pussel? Vi hann dock inte klart utan lämnade pusslet halvfärdigt på vardagsrummsgolvet. Sen åkte jag hem till Jojo & Virre på luciafika. Fick inte i mig så mycket fika då jag kom från ett. Efter ett par timmar var vi sjukt trötta och nästan somnade i soffan. Men då röck vi upp oss och tog ett glas vi och några till därefter. Vilket resulterade att vi hamnade på Kåren. Japp jag va på Kåren och hade faktiskt skitkul, va längesen jag dansade så mycket. Enda minuset va att vi stod 40 minuter i kö för att få köpa någon att dricka. 

Nu ska jag ta och klicka hem lite julklappar och sedan städa lägenheten. Danne är på stan och handlar julklappar och när han kommer hem ska vi åka och köpa JULGRAN!!! Weeeeeei!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0