Klart!

Yes då var alla Julklappar inhandlade och sedan några blev det såklart några till mig själv :-) 
Bland annat en snygg kavaj från H&M för endast 349:-  Nu ska bara alla klappar slås in, det får bli imorgon. Imorgon ska jag och min Jojo ha Julmys, vi ska baka massor av godis. 

Nu ska jag börja förbereda mig för fest ikväll med bästis. Va evigheter sedan vi festade på riktigt. Blir först förfest hos sötaste Lisa och sedan Phoenix på Å2.


Föresten 2 kilo har försvunnit på denna vecka. Yeeeiii!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha! Har du ingen nyare bild? ;)

2008-12-20 @ 17:28:36
Postat av: Tessa

Jo det har jag men vi hade så jävla kul den sommaren/kvällen! Ses ikväll, puss

2008-12-20 @ 18:32:49
URL: http://tejes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0