Idol Final!



Ikväll kommer jag sitta som klistrad i soffan och titta på Idol Finalen. Och denna final tycker jag inte det spelar så stor roll vem utav Kevin och Alice det är som vinner. Men det jag hoppas på är att Peter Jidhe ska få barn så Carolina Gynning hoppar in som programledare. Jag älskar henne, hon är ball!

Föresten tycker ni inte att vi har fått ett underbart väder? Jag hatar det, när jag kom hem från jobbet hade jag kunnat vrida ur mina skor. Helt dyngsur va vad jag var! Västerås verkar inte fatta vad vinter är för något! Jag älskar vinter när det är snö och kallt. Inte plask och vattenpölar.

Nu ska vi fortsätta med våran tvätt och laga kvällsmat. Det blir Sveriges nationalrätt, Tacos!
Trevlig fredagskväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0