Grattis älskling!

Nu är vi hemma igen efter en underbart mysig dag  i Stockholm. 
Jag hade ju planerat min älsklings födelsedagspresent i många månader. Tog ledigt från jobbet, fixade med bakning och ringde och ändrade tid på verkstaden. Självklart blev överaskningen avslöjad dagen innan då Daniel skulle ringa och avboka tiden på verkstaden. Men det va som det var och vi ålte till Stockholm igår morse och gick först på stan och shoppade lite. Jag hittade såklart en till klänning tills ikväll och ett par grymt snygga stövletter på ZARA.

När vi var färdiga med shoppingen åkte vi ut till Nacka Strand där jag hade bokat sviten på Hotel J. Vilket mysigt hotel det var sedan. Rummet var inrett i marinstill, med en soffdel med öppen spis, stort badrum med bubbelbadkar och en enorm terass med utsikt över vattnet.  På rummet skulle det ju också vänta champagne och choklad & frukt. Frukten och det stod där men ingen champagne. Den hade dom ställt i fel rum. 
Vi spenderade hela kvällen på rummet bubblade, drack champagne, beställde roomservice till kvällsmat och bara myste.
På morgonen fick vi en fantastisk frukost på rummet och såklart bubblade vi igen :-) Jag vill ha ett bubbelbadkar! 
Dagen var mycket lyckad och idag fyller min älskling 25år. Snart kommer hela tjocka släkten och ikväll blir det fest på Silk med 30 personer. Kommer bli så kul!

 

 
 

 

 

Grattis älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0