Förberedelser

Äntligen sitter jag i soffan och väntar på att vi ska titta på film. Har förberett en del för nyår och min födelsedag. Bakat kolakakor och tårtbotten. Danne har förberett köttet och jag har gjort Creme Brulé som står i ugnen nu.



Va på Erikslund med Jojo idag efter jobbet. Hon köpte en ryggmasserare, sjukt skön sån vill jag med ha. Och sedan va vi på ett väldigt utplockat Systembolaget. Men som tur var fanns det några få flaskor skumpa kvar. Nu är jag trött, imorgon är det Nyårsafton och i övermorgon min födelsedag. Jag blir 26år, hör ni hur vuxet det låter? När man va liten tyckte man dom som var över 20 va gammla. Lustigt hur olika man ser på saker.

Kommentarer
Postat av: jojojo

hoihi hoppas vi träffas i natt min älskling puss

2008-12-31 @ 20:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0