Dan före dopparedan

Oj va längesen jag skrev, dax för en update. Anledningen är att vårt internet inte fungerat sedan i lördags. men nu har vi köpt en ny Airport Express så nu så.
Lördag var underbart kul, förfesten och Phoeinx på Å2. Musiken och allt. Jag hade verkligen superskoj!

   

I söndags sov jag väldigt väldigt länge. Ända fram till klockan halv två. Men skönt var det. Sen var det dax för mig och Jojo att baka Julgodis. Och tusan va godis det blev. Från halv fyra till klockan elva höll vi på. Och tro mig flera gånger var jag nära att bryta ihop. Det blev väldigt rörigt emellanåt :-) Men vi hade fruktansvärt kul!

  

Och nu sitter jag här dan före dopparedan och har blivit sjuk. Skulle vart hos Dannes föräldrar på Julmiddag ikväll men jag va tvungen att stanna hemma och sova. Hoppas jag mår bättre imorgon så jag slipper spendera Julafton själv! 


Titta så många Julklappar det ligger under vår grann!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0