Träning


Redo för powerwalk

Länge har jag tjatat och tjatat om att jag måste börja träna. När jag och sis va i E-tuna och shoppade kom jag hem med ett hoprep och ett par 2-kilos hantlar. Så nu kör jag med dom varannan dag och är ute och går. Känns faktiskt riktigt skönt och som att det är något jag skulle kunna fortsätta med i längden då det är riktigt kul. Men fy tusan va jobbgt det är att hoppa hoprep. Inte som när man va liten direkt. 



Nu måste jag hoppa in i duschen, sedan är det dags för min goda tonfisksallad, som jag i princip äter varje dag nu när jag har semester. I eftermiddag blir det en sväng på stan och till optikern för en synundersökning. Ska köpa nya glasögon tror jag, men vet inte alls va jag vill ha för några. Chao så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0