Semestern i Falkenberg & Ystad


Snart framme

Sommarhuset

Regn

Första middagen

Mys

Puss

Vägen till stranden

Glass i Halmstad

Världens bästa

Tummbrottning ( vilket jag är grym på)

Moi
To the beach

Jag hjärta sommaren

Prinsen & Jag

Hem och måla igen!

Måla måla och måla

Kjell & Daniel målar det sista

Vit, fint och färdigmålat

Firas med champagne

Kubb

Vinnande slaget

Påväg till Ystad

Baren på hotellet

Restaurang Nero på hotellet

Ystads Saltsjöbad

Nyfiken

Utsikten från vår balkong

På rundvandring i Ystad

Älskling

Vi fyller 1 år

Ystad by night

Fin

Jag

Bubbel och mys på rummet

Tack för en underbar semester min prins. Älskar dig ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0