Freitag

Hallå bloggen!

Nu har ni inte hört från mig på ett par dagar. Det beror på att jag haft så mycket kul för mig att jag inte haft tid.
I onsdags va det som vanligt badtime igen. Då åkte vi ut till Sundängen och badade bland alla barn. Det va lika skönt som alla andra dagar, och dagen till ära hade sis med sig hembakad blåbärspaj :-)
 


På kvällen var det som vanligt dags för vår underbara onsdagsmiddag. Idag åt vi den i parken och Jojo lagade en underbart god sallad och blåbärspaj igen. Mums! Det va riktigt mysigt och skönt att sitta där. Älskar sommaren!
Sen va ju även min busfia Nadia på besök så vi mötes upp hemma hos mig och drack lite vin innan vi gick ner till ett proppfullt Pluto. Där drack vi massa goda drinkar. Även fast de varken hade, lime, mynta eller citron.
Efter Pluto blev det en kort visit hemma hos Lisa innan vi begav oss hemmåt. Väl hemma satt vi på Balkongen fram tills Daniel gick till jobbet. 5.30. Aldrig har det var så skönt att sova.





Gårdagen spenderade jag på bryggan på Johannesberg och badade massor. Jag vill aldrig att sommaren och solen ska försvinna. Eller att semestern ska ta slut!
På kvällen så myste jag och min älskling med Grändens goda fläskfilé och Angelina Jolies nya film Wanted. Satan va hon är snygg.

Nu ska jag åka på utflykt till Eskilstuna med min underbara sis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0