Ensam hemma

Då var jag hemma igen. Har haft en riktigt mysig dag idag. Efter jag tvättat klart gick jag och Armando ner på stan och åt lunch på Gränden. Jag åt tonfisksallad i vanlig ordning. Efter det gick vi till Ica och införskaffade chirre, bulle och hyrde någon seg film med namnet Ask the Dust med Colin Farell och Salma Hayek. Så seg att Armen somnade :-)

Sen har jag även hunnit förbi min söta mormor och morfar och ätit ännu mera bulle, den här gången var det mormors nybakade. Mums! Mormor är bäst ♥

Kvällen spenderade jag ute på Rönnby hos min älskade sis. Jag hjälpte henne att sätta upp nya gardiner i vardagsrummet. Blev jättefint även fast det fattas några detaljer. Gardiner, kuddar och andra detaljer kan göra så stor skillnad i ett rum. 
Jag skulle kunna göra om hur ofta och mycket som helst här hemma. Tyvärr håller inte min sambo med. Men det vi ska göra är att lämna in vitrinskåpet och få det målat vitt och köpa en till garderob. Blir tokig på att jag inte får mina saker välorganiserade. Men det blir bättre!

Nu ska jag stänga datorn och lägga mig i sängen och titta på ett avsnitt av Sex and the city och sedan försöka sova. Ensam! Ska upp tidigt och tillbaka till optikern och göra ett nytt försök då jag blev hemskickad i måndags. Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0