Sursmurfen & Argbiggan

Jag och min underbara pojkvän har inte alltid samma åsikter och sätt att utföra saker, detta resulterar i en hel del heta diskussioner. Igår när jag kom hem mötes jag av något som gjorde mig underbart glad. En stor fantastiskt vacker blommbuket på hallgolvet. Hur glad blir man inte då?
Så igår hade vi en jättemysig kväll, jag lagade köttfärsbiffar med tomatsås och halloumi och så myste vi i soffan till 27 dresses. En kärleksfilm som innehåller kliché efter kliché, men som samtidigt va underbart underhållande och rörande på ett lagom sätt. Och hur söt är inte James Marsden som spelar äktenskapskolumnisten Kevin Doyle?

image326image327


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0