Min bortglömda blogg

Oj, de va såå längesen jag va här och skrev. Har varken haft tid eller lust att blogga, så är det.

Det är lördag och strålande sol ute och man kan inte annat än att tycka det är helt underbart. När man strossar runt ute glömmer man nästan av att det bara är i slutet av april.
Idag har jag och älskling åkt runt och kollat på utemöbler till våran balkong =) Tillslut tror jag vi har enats om vad vi vill ha, men hem har vi inte fått de ännu. Vi valde en rottinggrupp som va färdigmonterad.

Nej nu måste jag hoppa in i duschen. Jag skulle vara klar halv sju, vilket är typ nu. Jag och Jojo ska grilla på min gård och dricka massor Rabarbermojitos. Vart vi hamnar sen det har vi ingen anning om, men det kan inte bli annat än bra.

image333
Rabarbermojito
5 limefrukter
kvistar från 2 krukor mynta
5 dl vit rom
5 dl koncentrerad rabarbersaft
krossad is

Ha en toppen kväll. *vinkevink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0