Tyst

Har vart tyst idag, och mitt humör har verkligen vart kört i botten. Det är mörkt, jag känner mig otroligt ensam och frustrerad. Va iaf och tränade efter jobbet, bestämde mig för kondition och det visade sig vara ett riktigt bra val. Ibland är det bara så skönt att köra slut på kroppen helt och mitt humör va mycket bättre när jag var klar. Dessutom va jag Armosvettig. När jag kom ut från gymet var det fortfarande tyst, mörkare och svinkallt.

Nu ska jag hoppa in i duschen, dra på mig ett par uggly mysbrallor sen vandra hem till min siamesiskatvilling. Hon ska bjuda på mat och film.
Tur hon finns, världs bäst♥


Kommentarer
Postat av: Me

Armosvettig! hahah

2007-09-28 @ 18:22:34
URL: http://ferdiksblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0