Jag vill jag vill jag vill

Ja då var det tydligen fredag igen, och satan va fort veckan gått. Men nu är det helg, och på helgen ska man göra roliga saker och bara vara. Men jag kommer inte på en enda rolig sak jag vill göra?!

Jooooo jag vet precis vad jag vill göra! Jag vill rymma iväg med min prins någonstans där vi bara kan vara jag och han och ha det sådär underbart mysigt och fruktansvärt kul som bara vi kan! Och dessutom tänkte jag slänga iväg hans ständigt ringande mobil någonstanns på vägen.
Ja drömma kan man ju alltid, jag får ju inte ens sova med honom på massor av dagar, vilket har resulterat i 7 kuddar i sängen så de inte ska kännas så tomt.

Nu får jag snart finbesök av syster & co. Jag tänkte försöka underhålla mig med att se dom festa ikväll. Efter det kanske jag fortsätter läsa boken jag började på igår. Den är kul och sjuk, ( som väntat av Gynning & Schulman ) vilket gör det svårt att lägga ifrån sig den när man väl börjat.

Pussisar så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0