Helgens bravader

I fredags var det ju som ni alla vet Gunnarstruts Födelsekvällsfest, när jag och Mia anlände till festen öppnade en Strut i Sparkdräkt, va bara för gulligt och tro mig de lockade till skratt. Fantastiskt!  Festen var mycket trevlig och alla verkade instämma. Efter att vi värmt upp med olika mängder alkoholhaltiga drycker begav vi oss i vanlig ordning till Pluttan som var precis som vanligt. Jag hade iaf en riktigt trevlig fredagskväll.

                            

                     

Lördag morgon blev jag väckt av  rufs kl 8.30, och kände att jag inte alls var på topp för fem öre. Så efter några rastlösa påhopp och små glimtar av sömn pallrade jag mig upp runt kl 12, fortfarande trött som få. Hela dagen spenderades i princip i soffan. På kvällen hade vi bestämt att vi skulle hem till Jojo & Virre för att äta kräftor, lr Jojo åt kräftor, jag räkor, Danne & Virre paj =) Det var riktigt smaskigt!  Blev en rätt lugn och tidig kväll, alla var helt slut.

                  

Sen var det då söndag, sköna sköna söndag. Jag bara älskar söndagar, man får ligga i soffan och mysa och lata sig hela dagen utan att få dåligt samvete. Vi såg en riktigt dålig film, Hallowen. Va bara massa cutande och mördande, fyyyy! På eftermiddagen åkte jag, Danne & hans lillebror Anton till Ikea. Danne köpte ett nytt bord och en jättefin sängram. Jag hann även med att kalasa lite hos min morbror innan jag & Anton blev bjudna på en super duper god middag. Världens bästaste älskling ♥

Det var allt för tillfället. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0