Världens finaste dag

Idag blev jag väckt kl 8 av min kära pojkvän, jag tyckte inte alls det var dags att vakna då så jag beslutade mig för att sova lite till. Efter ett litet tag kommer han in igen och säger att kl är 11 och att jag nu måste vakna. I själva verket är den 9.40! Hmmmm....

Igår va vi iallafall mer aktiva än vi vart på hela veckan. Åkte runt på Hälla, Erikslund och va på stan. Jag köpte ett par jättemysiga svarta vinterskor med massa lurv på. Och Danne köpte gardiner och lite annat till hans lägenhet. Så sen pulade vi med det, och det blev riktigt bra. Känns mycket mer som ett hemtrevligt hem nu. Han har så fint min underbaraste.

På kvällen lagade vi pizza och tittade på Idol. Efter det åkte vi och besökte nya ABB Arena för att se när Danne´s lillebror Anton spelade Bandymatch.( De vann för övrigt) Ja jag var på en Bandymatch, dessutom ägde den rum kl 22 på en fredagskväll. Det va inte alls så tråkigt som jag mindes det.

Idag är det vinter ute, jättevackert och kallt. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0