Tiesto & Köksbygge etapp 1

Det är lördagkväll och jag sitter i Dannes soffa och slötittar på tv. Breve mig sover världens underbaraste sedan snart två timmar. Han gör mig verkligen lyckligast i hela världen ♥

Idag har pappa & Danne påbörjat mitt köksbygge, de rev köket.  Äntligen ska jag få nytt kök!
Medans dom rev köket åkte jag hem till syster och hjälpte dom att greja lite inför försäljningen. Är inte klar på långa vägar, gud vilken röra och va mycket saker dom har.

Igår va jag iaf på äventyr i Stockholm. Det var nämligen dax för Tiesto♥. Kvällen blev lyckad men inte toppen. En 5:a på en skala 1-10. Maria och jag var överens, varför kvällen inte fick högre poäng kunde vi inte sätta finger på. När vi kom hem till Lars igår kväll runt fem snårtet såg vi ut som ett par snöflingor. Fyy va jag inte vill ha vinter och snöslask ännu.

Nu ska jag pussa liv i min Rufs. God natt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud vad mysigt. Vill också ha min kärste brevid mig! Det är underbart!

2007-11-03 @ 22:59:19
URL: http://makitcha.blogg.se
Postat av: Lia

myspys :D

2007-11-03 @ 23:00:48
URL: http://hellusunshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0