Snö snö snö

Idag fick jag lite sovmorgon av min älskling, blev inte väckt förns kl halv tio. Hur skönt som helst! Ute va det fruktansvärt tråkigt väder, snö blandat regn.
Dagen har jag och Danne spenderat i soffan mestadels. Såg på Lasermannen, vilket mest gjorde mig förbanad. Hur kan människor bli så, jag har så svårt att förstå och det gör mig så arg. Människa som människa oavsett hur man ser ut och vart man kommer ifrån.

Vi va sedan en sväng ner på stan och handlade lite mat för att sedan fara hem och laga "Flygande Danne"  Blev verkligen supergott och jag är fruktasnsvärt tacksam för att jag har en pojkvän som kan laga mat, min egna lilla kock!

Just jag jag och mamma var iväg och beställde klinkers till köket, vitt 33x33cm.
Nu är det dax för Onsdagsdejt, Armo´s tur den här gången. Bratwurst skulle han bjuda på sa han, hoppas verkligen han skojar!

Måste rusa puss!


Kommentarer
Postat av: Me

Flygande Danne..hehe

2007-11-08 @ 00:40:03
URL: http://ferdiksblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0