De börjar falla på plats

Min köksombyggnad börjar ta form. Nu har jag snart inhandlat allt jag behöver. Och det är tur det, för kommer någon och säger att det behövs massa mer går jag i personlig konkurs.
Igår va jag hos Danne´s bror JockeBeijer och köpte golvgips och lim, på Silvan och köpte den fantastiskt snygga mosaiken som jag kollat på så länge. De fick bli den för jag har letat och letat och inte hittat något annat. Visst det blev dyrt, men känns dumt att snåla in på det när jag lagt ner så himla mycket på resten.
Va även på Media Markt och efterlyste min spishäll jag beställde för tre veckor sen. Idag ringde dom och sa att dom hittat den och jag kunde hämta den. Hemmaplan Badrum ringde även och sa att mitt vita klinkers till golvet hade kommit hem nu. Så de går bra nu, pengarna rullar ut iaf.

Nu ska jag över och se hur det går för min målare, som bredspacklar mitt kök. Sen är det dags för Onsdagsdejt med gänget igen. Min tur den här gången, jag lånar Armens lägenhet eftersom mitt kök inte existerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0