18e igen

Vaknade idag igen av att jag har fruktansvärt ont i halsen :( Strax är min kära syster på ingång för att fortsätta i min lägenhet och hos Danne. Det blir verkligen super bra både här och där. Mitt kök har gjort framsteg i helgen, gipsskivorna ligger på golvet och väggskåpen sitter på plats. Så idag tänkte jag plocka in en hel del.

Igår kväll myste jag med min Rufs, köpte hem mat från Hongkong, min va jättegod, Danne´s oätbar. Så fruktansvärt stark! Vi tittade på Superbad, Äntligen! Jag har velat se den hur länges om helst. Den var rolig, och jag har nog aldrig sett en film som inehåller så många fullaord och könsord. Dom bara haglade vilt!

image216


Idag har jag och Daniel vart vi i 3 månader, världs bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0