Sickla, Johan Gielen och Stockholm..

Igår var jag som sagt bara hem och vände för att fara till Sthlm och festa loss lite. Vilket vi mycket riktigt gjorde.
Förfesten ägde rum hos Kambiz, som för övrigt är en helt otroligt snäll människa. Där var det trevlig, de spelades musik, mixades o lektes =)
                          
Strax efter tolv ramla vi in på Göta Källare för att lyssna o dansa till Johan Gielen. Kvällen var mycket kul dock inte den bästa av de fester vi åkt på, men det är alltid härligt att dansa och träffa underbart glada människor!
Föresten igår fick jag höra att jag doftar underbart. Gulligt!

Idag vaknade jag upp i Sickla rätt pigg till en början, efter frukost märkte jag att jag var nog lite sliten allt.
Jag och Mia åkte iaf in till stan för att shoppa lite, och vi köpte faktiskt halva vår nästa Kryss outfite =) Damn va söta vi kommer vara...hihi! Sen köpte jag även en liten tajt svart sak på Topshop! Very nice!

Igår fick jag chansen att träffa min Sickla-bo! Det gör mig alltid underbart glad! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0