Semester!!!

Nu kan jag äntligen säga att jag har SEMESTER!
Känns hur underbart som helst, men samtidigt skumt för sommarkänslan har inte infunnit sig riktigt ännu hos mig. Sista veckan på jobbet har verkligen maskat sig fram.

Kvällen tänker jag spendera med världens bästste Mia på min balle i solen med öl och färdig grillat från Coop,( då den som jag köpt min blivande grill av bevisligen har separationsångest )

Sen runt midnatt far jag iväg med Nattbussen mot Oslo för en helg med fest och shopping!
                                        

 
                                     
                                                   
                                          Have a guffy weekend! C ya, love...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0