Oslo

Då va man tebax hemma i V-ås efter en bussresa på 6½ timme, men va tusan har hänt med mitt semesterväder? Det är nog bara på låtsas som min sötis Jojo sa!

Oslo var iaf hur underbart som helst. Vart en jättekul och skön helg!
Blev mött kl 6.00 på lördagsmorgonen av två nyvakna sötisar! Vi for hem för att sussa lite, för att sedan orka med en dag av shopping och sedan FEST!
                                 

Paula
och jag spenderade större delen av dagen i Oslos klädbutiker. Hur underbart är det inte att få åka till andra ställen och gå runt på stan o strosa och shoppa?! I love it!
På kvällen var det då dax för fest, efter mycket fixande o trixande med hår, kläder och smink som alltid begav vi oss hem till Ida & Kaj. Där konsumerades de en hel del vin och de spelades all möjlig musik, allt från Phill Collins till Frida =)
Runt midnatt var de dax att fara inte till stan för att sedan hamna på en rätt schysst nattklubb som hete Blå. va för mig ett lite annorlunda ställe, lite underground feeling. Hade riktigt kul och kvällen slutade sittandes på en pall i Paulas kök ätandes underbart goda hamburgare! 

                           
                                            


Ne dax att göra sig redo för Sthlm o fest! Hörs när jag e tebax, over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0