Ny dag

Trots riktigt dålig start och fredagsnatt blev min lördag helt ok!
Vaknade och kände mig som att ett tåg kört över mig, hade inte lust att träffa eller att prata med någon.
Men men blev upphämtad och drog ett varv på stan och Hälla. När jag kom hem kändes allt mkt bättre och mitt humör likaså!
Ibland försöker man göra något bra, men man får helt motsatt effekt!

På kvällen var det tänkt att jag skulle gå på Grillfest hos Igge, men min kropp var inte riktigt med på de. Så de blev en skön hemmakväll i soffan med Blood in blood out,  vilket känns väldigt skönt nu.

Nu ska jag laga lite god söndags frukost och sen upp på vinden och hämta ner lite gamla skivor!

Pusse♥

Längesen man såg solen så mkt som den här helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0