Matlagning och 90-talet

Igår kväll var en av mina närmsta på besök. Vi bestämde oss för att laga mat tillsammans, det var riktigt kul och en helt ny upplevelse. Åtminstonde tyckte jag de va kul, han var inte lika förtjust över att få laga mat =)

Maten var super, och med mätta magar började vi prova en massa gamla solglasögon vi hittade instoppade i en garderob. Wtf? Hur kunde vi gå med såna på oss? Dom är ju smala och kantiga, och i alla möjliga konstiga färger. Men jag minns ju att man verkligen tyckte att det var skitsnyggt, och sanningen är ju den att de stora solglasögona vi har på oss idag kommer vi tycka ser förjävliga ut om säg 10år.
Vi fick oss många skratt och hade en bra kväll, trots jag verkar vara ett sömnpiller!

Nu är det snart bara en dag kvar! Pusse puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0