Whiskeyröst

Jag är sjuk, ja jag vet jag är ofta sjuk. Min kropp har immunförsvar noll, så fort någon nämner ordet förkyld kommer de farandes i rasande fart. I går arbetade jag fast jag va sjuk, vilket är super dumt de vet jag. Men det är Jultider, vilket betyder massor att göra på jobbet. Så jag stod där och klippte hår och gjorde baluppsättning i tysthet, min röst har nämligen svikit mig.
När jag slutade kom Daniel och hämtade mig, vi åkte och köpte Spicy Hot för att sedan kura upp oss i soffan och se en lättsam film. American Pie Presents Beta House. Ja den inehöll bara bröst, rumpor, lår, magar, spyor, öl, sperma mm. That´s it! Ingen film för sjuka tjejer. Efter det så somnade jag hårt i soffan av utmattning.

Imorse vaknade jag inte ett dugg utvilad, och mådde inge bättre alls. Min söta pojkvän lätt mig sova längre, och gjorde frukost. När jag kom upp till frukostbordet stod det på min plats ett shotsglas och en flaska whiskey. Mmmm yummie! En fyra whiskey på morgonen skulle tydligen göra min hals bättre. Den blev inge bättre, men jag fick ist en massa röda utslag. Toppen!
Nu efter att ha titta på Transformers, som va en riktigt riktigt bra film, ska jag duscha bort förkylningen och slänga ihop nå mat.

Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0