Fullt hus

Igår hade min kära Daniel bestämt sig för att bjuda på mat. Det han nog inte räknat med var att det blev tio personer som kom och skulle äta. ( Daniel har endast 4 stolar runt köksbordet, och inte alls så mycket tallrikar som det nehövdes.) Men eftersom jag bor granne så va det bara att bära över ett par stolar och en bunt tallrikar.  Det hela blev tillslut mycket lyckat och min älskling hade som vanligt lagat jättegod mat.

Idag ska jag och Daniel laga god pizza och kolla Idol finalen. Och framförallt bara mysa och mysa med varandra. Det ska bli underbart!

Ha en skön fredag och va rädda om varandra.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anne

Oj, vad mysigt det låter! Är glad för din skull :) själv kommer jag oxå ta d lugnt å mysa ikväll med Chipp och Happy. Det behövs ibland :P Puss på nosen!

2007-12-07 @ 13:19:13
URL: http://buppesnurf.blogg.se
Postat av: Tessa

Det gör det verkligen, hoppas ni får en mysig kväll ni med. Puss söt

2007-12-07 @ 14:49:23
URL: http://tejes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0