Tandläkare & Höstjacka

Igår hade jag en ledig måndag, den började jag kl 8.00 med att gapa en timme. Det var nämligen äntligen dax för mig att gå till Tandläkaren och laga ett hål, som blev två hål! Det är ju alltid lika kul att gå till Tandläkaren och det blir alltid ett stort hål i plånboken efteråt. När jag var klar där gick jag hem till Danne för att knycka med mig några filmer jag kunde se medans jag låg hemma och tyckte synd om mig sj. Det hjälpte!

På eftermiddagen när jag återgått till mitt normala jag tog jag en tur ner på Banken för att hämta ut mina skattepengar =) Innan jag gick ner beslutade jag mig för att sedan gå raka spåret hem utan avikelser, det sket sig!
När jag väl kom hem hade jag med mig en ny Höstjacka och för ovanlighetens skull en drös nya underkläder! *blink* Jag beslutade mig iaf för att jag var värd det!

                      image108


Kommentarer
Postat av: Me

Tjusig!

2007-08-23 @ 00:53:30
URL: http://ferdiksblogg.blogspot.com/
Postat av: Tessa

Me: Tackar och bockar =)

2007-08-23 @ 13:23:41
URL: http://tejes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0