Östra Dolmen & Café Opera

Igår hade jag min första riktiga soldag på semestern. Det firades med att ta färrjan ut till Östra Dolmen! Som vanligt när jag får för mig att vistas ute i solen så hände de något! Jooo de bli moln och orkan vindar! Men hur som helst vart de väldigt skönt att inte sova bort halva dagen utan få ligga o lapa lite sol.

                    


När vi snyggat till oss så gått de gick och fått lite mat i magen bar de av i rasande fart till Stockholm.
Där hamnade vi hos Jonas Lindingö för lite föröl och lite snabbmatsbuffé!

Sedan bar de av med Lidingöbannan intill Östermalm för att sluta på Café Opera! Stället kryllade av överfixade och förfriskade  18-åringar. Så jag o Mia beslutade att alkoholkonsumtionen behövdes ökas kraftigt! Sagt och gjort så blev stället riktigt najs!

                      
                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0