Dagens larm

Påväg till jobbet började jag fundera över vad jag har för kod till larmet, ju mer jag funderade desto mer förvirad blev jag. Aja Anita är säkert där tänkte jag.
När jag väl kommer fram till jobbet är Anita där, men när jag öppnar dörren möts jag av ett larm som tjuter och en chef som förtvivlat försöker få av det. Hon ringer hit och dit och får ingen ordning på det.
Jag ställer mig och tittar på larmet och inser att det är toalettlarmet som tjuter, så vips med en knapp tryckning är tjutet borta!

Det är skönt att vara tillbaka!

Kommentarer
Postat av: johanna

hahahha hahahahhaha hahahahah tyckte ja va kul :P

2007-08-13 @ 10:47:41
Postat av: Tessa

=) Ja det tyckte jag med, tur hon inte hann ringa hit någon hjälp. Hade ju inte alls vart pinsamt!

2007-08-13 @ 12:33:26
URL: http://tejes.blogg.se/
Postat av: chipp

hon verkar ju smart den dära anita..
tack för i lördags!
:)

2007-08-13 @ 12:42:20
Postat av: Tessa

Chipp: Ja men visst, tur att jag kommer tillbaka och styr upp salongen ;) Tack själv, hade skitskoj! Kramar

2007-08-13 @ 16:09:16
URL: http://tejes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0